Clean – Wash Polska obowiązuje się wykonać określone zlecenie zgodnie z odpowiednim przeznaczeniem oraz instrukcją Zleceniodawcy. Zakres usługi jaką jest pranie dywanów, chodników, wykładzin, itp. obejmować może proces dwu lub trzykrotnego prania, jeżeli wymaga tego przedmiot.
Clean – Wash Polska, mimo doskonałych maszyn, środków czyszczących oraz skrupulatności pracowników, nie daje gwarancji skutecznego i całkowitego usunięcia plam. Skuteczność odplamiania zależy od takich czynników jak: gatunek materiału z jakiego został wyprodukowany dywan, wcześniejszych prób odplamiania, czasu w którym dywan został narażony na zabrudzenie, a przede wszystkim od pochodzenia zanieczyszczeń.
Niemożliwym jest całkowite usunięcie plam z: tuszu, kawy, plam z klejów, coca-coli, herbaty, barszczu, naturalnego drewna oraz bejc, a także z moczu ani jego zapachu. Nie da się również usunąć przebarwień spowodowanych, długotrwałą ekspozycją na słońce, a także z miejsc w których przez dłuższy czas stały meble. Natomiast w miejscach użytkowanych intensywnie frędzle mogą zżółknąć lub ulec zniszczeniu. Pranie „na wskroś” nie niweluje nieprzyjemnych zapachów, dopiero przy zastosowaniu dodatkowej usługi (usuwanie nieprzyjemnych zapachów) oraz specjalistycznych środków do prania daje pożądany efekt, jednakże nie jest on zawsze 100%.
Po praniu, dywany i chodniki, mogą nieco stracić sztywność, natomiast dywany wełniane mogą ulec nieznacznemu skurczeniu.
W miejscach intensywnie użytkowanych na dywanach i chodnikach wykonanych z włókna sztucznego oraz akrylu, może pozostać ciemniejszy odcień, który będzie wynikiem trwale uszkodzonego runa w trakcie użytkowania.
Opłata jest pobierana przy odbiorze przedmiotu. Całkowity koszt usługi określa cennik pralni.
W przypadku, gdy istnieje ryzyko uszkodzenia dywanu lub chodnika, albo też pracownicy stwierdzą, iż przedmiot zlecenia nie nadaje się do prania, zastrzegamy sobie prawo odmowy wykonania zlecenia lub odstąpienia od umowy.
Pralnia nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe z powodu błędnego oznaczenia przedmiotu zlecenia przez producenta oraz powstałe na skutek ukrytych wad.
Zleceniodawca ponosi odpowiedzialność i ryzyko za ewentualne zniszczenie lub uszkodzenie dywanów jedwabnych i wiskozowych, które przyjmowane są warunkowo.
W momencie odbioru dywanu, należy sprawdzić jakość wykonanej usługi.
Reklamacje wyłącznie pisemne rozpatrywane są w ciągu 10 dni.
W przypadku powstania sporu pomiędzy Zleceniodawcą a Clean-Wash Polska na skutek zniszczenia lub zaginięcia powierzonego nam przedmiotu, podstawą do wypłacenia zadośćuczynienia jest paragon zakupu przedmiotu zlecenia, etc. lub wycena, także zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.
Maksymalny czas realizacji zlecenia wynosi ok 5 dni roboczych-czas ten zależy od rodzaju dywanu (sztuczny, wełniany, shaggy czy akrylowy). Dywan przeważnie jest gotowy po 2-3 dniach roboczych. W przypadku przeciągnięcie się terminu usługi, bez wcześniejszego uprzedzenia klienta, Zleceniodawca może otrzymać rabat w wysokości 10-20% w zależności o długości opóźnienia. W okresie świąt (Boże Narodzenie, Wielkanoc, Boże ciało itp) czas realizacji może ulec wydłużeniu.
W przypadku o nie poinformowaniu o nie odebraniu przez Zleceniodawcę powierzonego przedmiotu, Clean-Wash Polska po upływie 20 dni od ustalonego terminu odbioru, dolicza koszty przechowania przedmiotu w wysokości: 10% ceny usługi, jeżeli termin odbioru nie przekracza 21 – 30 dni, 20% ceny, jeżeli termin wynosi do 60 dni, 50% ceny, jeżeli termin przechowywani przedmiotu wynosi powyżej 60 dni.
Jeżeli przedmiot usługi nie zostanie odebrany przez Zleceniodawcę w ciągu roku od daty przewidzianego odbioru, przedmiot ten zostanie przekazany na cele charytatywne.
Kodeks Cywilny obowiązuje we wszystkich pozostałych przypadkach nie objętych regulaminem.